Kuidas tellida e-poest

Tellimine:

Kulukaubandus OÜ tellimiskeskusest kaupade ostmiseks võite ennast registreerida kasutajaks või sooritades ühekordse ostu, täita tellimislehel kõik palutud väljad. Avalehel klikkides lingile „Registreeri end“ on võimalik registreeruda lehe kasutajaks. Registreerumisel täitke nõutud väljad ja vajutage väljale "Registreeru". Juhul, kui Teie firma on juba meie klient kirjutage Ettevõtte nime lahtrisse KLIENT ja Lisainfo lahtrisse kirjutage oma ettevõtte nimi. Juhul, kui Te ei soovi registreeruda on tellimuse täitmiseks vaja Teie nime, telefoninumbrit, e-posti aadressi ning tarneaadressi. Kogutud informatsiooni kasutame selleks, et tehingu teostamine oleks võimalik. Teie isikuandmeid ei väljastata kolmandatele isikutele.


 

Tellimuse vormistamine:

Esmalt valige välja Teid huvitav toode. Juhime teie tähelepanu sellele, et toote juures olevad pildid võivad olla illustreerivad. Seejärel klikkige väljale "Lisa ostukorvi", tekib "Ostukorv" lehe paremas servas. Vaikimisi on ühikuks märgitud 1tk. Muudatuste tegemiseks minge "Ostukorvi", tehke parandused ja vajutage nuppu "Uuenda“. Tooteid on võimalik kustutada ostukorvist, kui vajutate toote järel olevale prügikasti ikoonile. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks klikkige lingile "Tarne ja maksmine" ning seejägel, kui andmed täidetud vajutage nuppu „Tellimuse vormistamine“.

 

 

Kauba kättetoimetamise viisid:

Endale sobiva tarneviisi saate valida enne tellimuse lõplikku vormistamist.

Kuller - Valinud selle viisi, toimetab Kulukaubandus OÜ kauba otse kliendini tellimusel märgitud aadressile. Tellitud kaup antakse üle kullerile peale kliendi poolt arve tasumist.

Smartposti või Post 24 postiautomaat - Valinud selle viisi, toimetab Kulukaubandus OÜ kauba soovitud postiautomaati. Tellitud kaup viiakse postiautomaati peale kliendi poolt arve tasumist.

Tulen kaubale järgi - tellitud kaubad saate kätte meie osakondadest, mis asuvad järgmistel aadressidel Kalda 7c, TallinnAardla 25B, TartuEhitajate tee 18, Pärnu; Mõisa 8, Narva. Sellisel juhul palun märkige lisainfosse, millisest osakonnast soovite kauba kätte saada. Kohapeal on võimalik tasuda ka arve sularahas ( kaardimakse võimalust meie osakondades ei ole ). Kui soovite tasuda sularahas märkige see lisainfosse. Teatame Teile aja, millal võite tellitud kaubale järele tulla.


 

Tellimuse kinnitamine:

Kui olete kõik vajaliku sisestanud, siis palun kontrollige veel kord kõiki andmeid ja vajutage lingile "Saada tellimus", alles seejärel on tellimus esitatud. Koopia tellimusest saadetakse ka kinnitusena Teie poolt märgitud e-posti aadressile.

 

 

Arve saamine:

Peale tellimuse edastamist väljastab Kulukaubandus OÜ arve kliendi e-posti aadressile, olles eelnevalt kontrollinud tellitud kaupade saadavust laos. Peale arve tasumist saadetakse kaup kliendile.

 

 

Maksmine:

Tellimuse saabumisel koostame Teile arve, mille saadame Teie poolt märgitud e-posti aadressile. Maksta saate arve alusel ülekandega, märkides selgitusse arve numbri.

NB! Teie tellimus tühistatakse, kui Te ei ole tasunud 5 päeva jooksul tellimuse vormistamise hetkest arvates.


 

Tellimuse tühistamine:

Teil on võimalus tellimus tühistada, kui tellimuse eest ei ole tasutud. Seda saate teha helistades telefonil +372 6780 832 või saates teate aadressil info@kulukaubandus.ee.


 

Meie kontaktandmed:

Kõigi tekkivate küsimustega saate pöörduda meie poole e-posti aadressil info@kulukaubandus.ee või telefonil: +372 6780 832.